päivän :)

5,604,19946,451 | Back to häröily
Aurinkoneiti Aurinkoneiti

Helsinkiin matka. Myös mun työkaveri otti koirani hoitoon *sydän*
hemuz hemuz
kätevä emäntä

Replying to päivän :)

Cocillanan etyylimorfiinipohjainen yskänlääke

-- KeijoK

Pelkästä hajusta jo lähtee yskä (on ihan saakelin pahaa) *poks*
Hendryk Hendryk

Estyneiden ihmisten elämä voi olla todellisuudessa hyvinkin kurjaa, mutta minun on pakko myöntää, että Metro-lehden pillityspalsta saa minut aina hyvälle tuulelle aamubussissa. Varmaan niistä purkauksista osa on trolleja, mutta minä suhtaudun kaikkiin niihin tekstareihin niin kuin niiden lähettäjät olisivat 100-tosissaan. Varmaan ne ovat oikein juntanneet sitä lähetysnappia, että siinäs nyt kuulette päättäjät/VR/Itäkeskuksen uimahalli/te jotka myytte kaikki rantatontit venäläisille/koiran paskottajat/terveysterroristit jne, jne. Vahingossakaan ne eivät lähetä niitä valituksiaan niiden oikeille kohteille, vaan johonkin ilmaisjakelulehteen.

Olenko minä vähän ylimielinen? No ehkä minä vähän olen, mutta se palsta on niin väärällään pelkkää negatiivista ja joutavaa pikkuasioista rutkuttamista, että se kääntyy jo komediaksi, ja ainahan komedialle saa nauraa. Ei kai kukaan voi oikeasti valittaa, että miksei Lotossa ole nollaa kun ruletissakin on? Tai että parvekkeiden lasittaminen johtaa väistämättä miljoonien parvekkeiden täyttymiseen romuvuorilla? Tai uskoa, että Barack Obama lukee Metro-lehden tekstareita?

Tai pahaa pelkään, että voi. "Päättäjät, herätkää jo!"
--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.
Jago Jago
Mumpsimus

Tajusin vihdoin korjaa duunissa ergonomiaa. oon istunu täsäs tuolilla ja pöydällä jonka on lyhyen naisen jäljiltä. Nyt on sitten näyttö 30cm korkeemmalla ja korkeemmallekin voisin melkene laittaa.. itteasiassa korjaanpa samantien
--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe
Jago Jago
Mumpsimus

Tajusin vihdoin korjaa duunissa ergonomiaa. oon istunu täsäs tuolilla ja pöydällä jonka on lyhyen naisen jäljiltä. Nyt on sitten näyttö 30cm korkeemmalla ja korkeemmallekin voisin melkene laittaa.. itteasiassa korjaanpa samantien

-- Jago

Pitää tilata miesten satulatuoli tähän kanssa. Tääl on vaan naistensatulatuoleja olemassa.
Tekis mieli kyl himaankin hankkii sellanen, mut varmaa maksaa ihan sikana
--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe
tommib tommib

Oli kyllä hauska ilta kaverin keikalla Bohemiassa eilen *lmao* Joo, kuulostaa uskomattomalta, mutta äijät veti enempi konekamaa kun aiemmin kunnon kamoilla. Lisäksi noista mun Cyberdoglaseista tuli taas legendaarisia kommentteja:

-You look like white Stevie Wonder with those glasses
-Jos sanakirjassa lukis teknoäijä, sun kuva olis siinä yläpuolella.

Ei helv... Vika oli sentään kohteliaisuus, ekasta en osaa sanoa
mansikka mansikka

*sydän*Aurinko*sydän* Ja miten se jo lämmittää, kevättä rinnassa siis! :)
Kakenmoisten yrttien ja chillin idätys ikkunalaudalla jo hyvässä vauhdissa ;)

mahtavat revontulet; ihan kuin valtava ketunhäntä olisi peittänyt taivaan *sydän*
Oj Oj
Keep it FILTHY

JES, vihdoin auto kunnossa ja vielä katsastettuna! *hihu*
--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]
lopez lopez
pahan päivän pakkasukko!

On se helkkarin HIENOA, että edes näin illasta pakastaa yötä kohden, kun päivällä porottaa poimut piripintaan hikeä ja sarveiskalvot palaa takaraivoon.
--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

On se helkkarin HIENOA, että edes näin illasta pakastaa yötä kohden, kun päivällä porottaa poimut piripintaan hikeä ja sarveiskalvot palaa takaraivoon.

-- lopez

Häh, nytkö jo siellä on helle?
lopez lopez
pahan päivän pakkasukko!

---
---

-- Aurinkoneiti

No, helvetti..., ja joku se vaan kehuu revontulillaan!! Tahdon pohjoiseen täältä ylikypsästä grillipesäkkeestä, pysyvästi prkl.
--

---

---
---

---

No, helvetti..., ja joku se vaan kehuu revontulillaan!! Tahdon pohjoiseen täältä ylikypsästä grillipesäkkeestä, pysyvästi prkl.

-- lopez

Minkäs sille mahtaa, ko ne loimuttelee tuolla taivaalla. Sinun pittää muuttaa pohjoseen, eikä valitella siellä helevetin pätsissä. Kaikkihan on mahdollista... :))
lopez lopez
pahan päivän pakkasukko!

---

---

---
---

---

---

Minkäs sille mahtaa, ko ne loimuttelee tuolla taivaalla. Sinun pittää muuttaa pohjoseen, eikä valitella siellä helevetin pätsissä. Kaikkihan on mahdollista... :))

-- Aurinkoneiti

Todellakin! Tähän tähtäämme.
--

---

---

---

---
---

---

---

---

Todellakin! Tähän tähtäämme.

-- lopez

Oikein hyvä. Niin pittääkin.
Gabbersparadise Gabbersparadise
System Techno

Omaan kämppään muutto :) Töitä edessä!
--
I am lightning, the rain transformed