Mikä ärsyttää?

1,614,93113,980 | Back to häröily
tommib tommib

Nää yöt kun ei saa unta, eksyy nettikauppojen alennusmyyntiin/Discogsiin ja sit aamulla ihmetellään mitä tällä kertaa tuli tilattua*hmph*
kinderi kinderi
Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to Mikä ärsyttää?

Nää yöt kun ei saa unta, eksyy nettikauppojen alennusmyyntiin/Discogsiin ja sit aamulla ihmetellään mitä tällä kertaa tuli tilattua*hmph*

-- tommib

Ahaha, mun on pakko nauraa, sori, mut mä just pari aamua sitte kysyin miehekkeeltä et "heeeei..tilattiinks me eilen xxxxxx?". Oon kyl ollu ihan mukana tilaamassa mut näis horroksissa menee välil unet ja todet sekasin ni ei voinu olla varma :D
--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*
tommib tommib

---
---

Ahaha, mun on pakko nauraa, sori, mut mä just pari aamua sitte kysyin miehekkeeltä et "heeeei..tilattiinks me eilen xxxxxx?". Oon kyl ollu ihan mukana tilaamassa mut näis horroksissa menee välil unet ja todet sekasin ni ei voinu olla varma :D

-- kinderi

Ei tälle voi itsekään kuin nauraa välillä ja kirota kun matkakassa hupenee:D Hyvä etten ole näemmä ainoa:D
roberto roberto

Kivojen naisten ex-poikaystävät... Huoh
kinderi kinderi

---

---
---

---

Ei tälle voi itsekään kuin nauraa välillä ja kirota kun matkakassa hupenee:D Hyvä etten ole näemmä ainoa:D

-- tommib

Sama se täälläkin hupenee :D" Mutkunnn just nyt ois niiiiiin kiva takki halvalla, ja oooo mikä pipo kans, ja iiiiiiihhhhh mitkä kengät". Mulla on nyt vissiin 5 pipoa. Mut kun oli alessa ja ihan hirmusen hieno! :D ..ja tylsää :P
--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*
Jago Jago
Mumpsimus

Oma saamattomuus asioiden hoitamisen suhteen. Oon kyllä onnistunu saamaan paljon asioita eteenpäin elämässä, mutta teen sen usein aina pitkän aikaa sen jälkeen, kun oon todennu, että se pitäis saada tehtyä.
Multa puuttuu määrätietoisuutta ja uskallusta ottaa riskejä, vaikka oon sitä jonkin verran saanutkin kehitettyä.
Edited --
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe
Jago Jago
Mumpsimus

Oma saamattomuus asioiden hoitamisen suhteen. Oon kyllä onnistunu saamaan paljon asioita eteenpäin elämässä, mutta teen sen usein aina pitkän aikaa sen jälkeen, kun oon todennu, että se pitäis saada tehtyä.
Multa puuttuu määrätietoisuutta ja uskallusta ottaa riskejä, vaikka oon sitä jonkin verran saanutkin kehitettyä.

-- Jago

Niin juu. tämä ei siis ollut tarkotettu winettämisenä. Nimenomaan on hyvä, että ärsyttää, koska sitäkautta oon itte muuttanu itteeni siihen suuntaan, että diggaisin ittestäni ja käytöksestäni enemmän.
Ja nimenomaan oon saanut paljon määrätietoisuutta ja riskinottokykyä vuosien saatossa(joku vois sanoa, että lento lontooseen tapaamaan ihmistä jonka kanssa oon nuollu ja jutellu jotain 12h hyvässä kondiksessa bileissä oli esim riski)

edit. välillä tarttee vaan winettää siks, että pysyy muistissa, että pitää yrittää aina enemmän ja kovempaa ja uudestaan. I'll get it! I'll get there! I just don't know when.
Edited --
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe
Hendryk Hendryk

-- Jago

Itseäni haittaa joskus (eli usein) toisten saamattomuus. Esimerkki, ja tämän alaotsikko voisi olla putkiremontin riemuja # 5445456545:

Urakkaukkelit rouhaisivat puhelinkaapelit poikki maanantaina, ja laittoivat rappukäytävään lapun, että homma on hoidossa ja korjautuu kipikapi. Kun ei vielä torstai-iltanakaan netti toiminut, niin rupesin vähän kyselemään asian perään. Tuli jotain mutinaa urakan vastuuhenkilöltä, että on siitä tehty vikailmoitus ja perään soiteltu, mutta se on aina tällaista Elisan kanssa. "Ne vaan väittää siellä, ettei mitään ilmoitusta oo ees tehty."

No, ei ollutkaan, eli mies vietti venytettyä aprillipäivää. Minä tein lopulta itse siitä ilmoituksen, (vaikken minä se varsinainen "itse" ollutkaan) ja sain heti vastausviestinä tekemäni vikailmoituksen kirjautumisnumeron - ei siis voi jäädä epäselväksi onko vikailmoitus mennyt perille vai ei.

Kaapelivian korjaamiseen kului siitä vain yksi vuorokausi, eli menetin suuren osan taitoluistelun EM-kisoista vain siksi, että joku juippi jossain oli niin saamarin saamaton!
--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.
Jago Jago
Mumpsimus

Itseäni haittaa joskus (eli usein) toisten saamattomuus. Esimerkki, ja tämän alaotsikko voisi olla putkiremontin riemuja # 5445456545:
!

-- Hendryk

Haha. no tarkotis tässä vähän erilaista saamattomuutta. Länhinnä omissa asioissa ei toisia koskevissa =DD
--
Hendryk Hendryk

---

!
---

Haha. no tarkotis tässä vähän erilaista saamattomuutta. Länhinnä omissa asioissa ei toisia koskevissa =DD

-- Jago

No, joo...

Olisin tietysti voinut kirjata tämän ihan omana ärsytyksenänikin, mutta asia nyt oli kovasti mielen päällä silloin kun luin sinun kommenttisi, ja minuahan ei tarvinnut siinä tilanteessa paljon yllyttä aiheesta rutisemaan. Harmittaa oma purkaukseni senkin takia, kun sinun kommenttisi oli niin asiallinen ja vähän niin kuin mietiskeleväkin. Sori...*blush*
--
epicuros epicuros

tämä kyllä hiukan ärsytti:

näin about 150m päästä, kun vanha mies sellaisen kovan käsilaukun kanssa liukastui ja rupesi kömpimään jaloilleen - tosi vaivalloisesti. Ja about 5-6 ihmistä käveli ohi ilman pysyhtätymättä ts. ilman avunantoa. Ignorasivat vallan hienosti.

Äijä istui vielä korkeassa polviasennossa, nojaten laukkuunsa, kun pääsin mestoille ja kysyin, että "tarvitseeko apua?" - "Apua olis tarvinnut aikaisemmin" ja kyllä siinä vähän häiritsi, että mitä tässä tapahtuu, jos ei edes avutonta ihmistä haluta auttaa, vaan käännetään katse toiseen suuntaan. Ei näin!

Ai niin, siis tsekkasin, et äijä nousee ja pääsee matkoillensa ilman horjumista jne. Vaikka joku sanoo, että "kaikki hyvin.." niin ei se tarkoita sitä, etteikö silti kannattaisi tarkkailla perään ainakin hetken. Se on pieni hinta sun ajasta...
Edited --
Valid criticism does you a favor.
Jago Jago
Mumpsimus

---

---

!
---

---

No, joo...

Olisin tietysti voinut kirjata tämän ihan omana ärsytyksenänikin, mutta asia nyt oli kovasti mielen päällä silloin kun luin sinun kommenttisi, ja minuahan ei tarvinnut siinä tilanteessa paljon yllyttä aiheesta rutisemaan. Harmittaa oma purkaukseni senkin takia, kun sinun kommenttisi oli niin asiallinen ja vähän niin kuin mietiskeleväkin. Sori...*blush*

-- Hendryk
Haha. ei mitään en mä sitä itteeni ottanu. Ajattelin vaan mainita , jos siitä kommentista sai luettua jotain mitä en siihen ollut mielestäni postannu*hihu*
--
Jago Jago
Mumpsimus

Kivojen naisten ex-poikaystävät... Huoh

-- roberto

Kaikilla melkein on eksiä ja on syy miks ne on eksiä*hihu*
Parempi löytää se kiva nainen paskalla eksällä, kun paska nainen kivalla eksällä*joo*
Tosin kyllä se kiva nainenkin voi päätyy myöhemmin osottautumaan paskaks. Ei ne koskaan itte mainosta olleensa se paskiainen edellisessä suhteessa. Syy löytyy aina jossain muualla
Edited --
Oj Oj
Keep it FILTHY

Nukuin pommiin=myöhästyin 2 tuntia töistä *igor*
--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]
Annakins Annakins
Special Ass

Olin 3 paivaa poissa ja kun tulin illalla takas himaan, kamppa oli kuin jaakaappi... Kestaa taas pari paivaa ennen kuin se on elinkelpoinen *hmph*
--
´´Returning violence for violence multiplies violence, adding deeper darkness to a night already devoid of stars.´´ (ML King)

Chuck, is that you?
tommib tommib

Discogsista saapumattomat tilaukset, joita en vissiin tule koskaan saamaan saati rahoja takas.
Hendryk Hendryk

Kotimatkalla bussissa istui viereeni niin tuhdisti marinoitunut ginimummeli, että vieläkin limakalvoja ärsyttää.
--
kinderi kinderi

Pulssi on taas joku 130, on toi sohvalla makaaminen ja suihkussa käynti rankkaa. Huhhuh.
--
tommib tommib

Posti, joka toistuvasti kadottaa mun paketit. Melkein vois sanoa joka viidennen katoavan nykyään.
fatal_error fatal_error
........⌘........

Tracktor s4!! Vammanaama päätti, ettei kuulokeplugi pelaa kunnolla...Menee huoltoon...ja saa stana nähä koska saan takasin...*igor*
--
LISÄÄ LÄMPÖÖ KOPPIIN!