päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,345,988 views

Amma

Posts: 2,383

#44761 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Synttäreiden viettoa yhdellä maan parhaista house klubeista (ellei parhaalla) eli Kouvolan Fiiliksessä!
Fiiliksen porukka antoi ylläripylläri synttärilahjaksi omia settejään sisältävän CD-vihon! *pökr* Nyt on niiiiin laadukasta kamaa kuunneltavaksi, kun ajaa Hki-Kvl/Fiilis-Hki-väliä. *sydän*
Kiitos Fiilis, kiitos Kouvola! *plur*

--
*etsiskel*

calvin

Posts: 513

#44762 • • calvin
Tänään lähtö lämpöseen *jiihaa*
sapeli

Posts: 11,768

#44763 • • sapeli jokukukamikä?
Eilinen oli aika karsea kiitos pitkän ja kostean yön, mutta viikonlopusta jäi kuitenkin tosi hyvä fiilis ja olen tänään yllättävän pirteänä ja iloisena töissä. *hymy* Luulen että auttoi paljon nähdä kavereita ja nollata kunnolla. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

La Petite

Posts: 1,160

#44764 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Oon yhtä askelta lähempänä mun unelmia *hihu*

--
Rem tene, verba seqventur

Freja

Posts: 8,775

#44765 • • Freja Sihteeri
Puhelimessa jutuskelut ihanan ja tärkeän ystävän kanssa. Suitsukkeita ja teetä, telkusta tulee Brucea. Palkkanauha tuli jossa oli joku ihme ylläribonus (mitä vittua, onko ne alkanu nykyää maksaan sellasia aina?) ja sillä rahalla saan astianpesukoneen. Kaikki huomenna erääntyneet laskut on jo maksettu, eli käteen jää koko palkka. Ihan jees.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

kajis

Posts: 345

#44766 • • kajis
Sain Colors -pätkän julkastua!







larzizi

Posts: 1,661

#44767 • • larzizi
Tuli varattua pitkästä aikaa laivareissu tyttöjen kanssa. Niin hullun tavalla painanut kahta eri duunia marras- ja joulukuun ajan, että kyllä on vuoden vaihteen jälkeen aikakin päästä tuulettumaan oikein kunnolla! Vielä kun jaksais odottaa siihen asti *hihu*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Calumet

Posts: 216

#44769 • • Calumet

Replying to päivän :):

larzizi, 14.12.2009 23:03:
tyttöjen kanssa tuulettumaan

Mä oon aina pitänyt tätä ilmausta niin (vaikket sitä noin sanonutkaan) perus tyttöjen iltamaisena, että pisti naurattamaan (kuten aina) ja oli pakko quotee vaikkei mitään järkevää sanottavaa olekaan.

Mutta pitäkäähän ihmeessä hauskaa. :)
Freja

Posts: 8,775

#44770 • • Freja Sihteeri
Mä vaan rakastan sitä, kun kampaajalla annetaan hoitoaineen levityksen yhteydessä jumalainen päähieronta! Muutenkin tykkään siitä et mun päätä silittää, niin puhumattakaan hellästä mutta varmasta päähieronnasta... aaaahhhhh <3

Plus et ny ei tarvi ressaa enää mitenkää meikkausta, kävin värjäyttää ripsetkin. Oonkohan mä nyt niiku semiluomu? Ku en ite piirtele tai meikkaile kulmia/ripsiä? Oh well whatever. Ihan kiva fiilis silti uudistumisesta.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

larzizi

Posts: 1,661

#44771 • • larzizi

Replying to päivän :):

Calumet, 15.12.2009 16:53:
---
larzizi, 14.12.2009 23:03:
tyttöjen kanssa tuulettumaan

---
Mä oon aina pitänyt tätä ilmausta niin (vaikket sitä noin sanonutkaan) perus tyttöjen iltamaisena, että pisti naurattamaan (kuten aina) ja oli pakko quotee vaikkei mitään järkevää sanottavaa olekaan.

Mutta pitäkäähän ihmeessä hauskaa. :)


Kyllähän toi aika huvittavalta kuulostaa kun sen noin muotoilee *hih* Ja varmasti kyllä pidetään!

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Jutu

Posts: 3,054

#44772 • • Jutu Blondi
16:sta päivästä mulla on enää yhdeksän päivää töitä. Sen jälkeen alkaa (toivottavasti ainakin) uusi elämä. Tai ei nyt välttämättä niin uusi, mutta ainakin terveempi elämä kaikin puolin *hihu*. Helppoa se ei ole, mutta ehkä se ois viimeinkin ruvettava taistelemaan oman onnensa puolesta.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Sinza

Posts: 2,227

#44774 • • Sinza
- Pääsin eilen testaamaan itselleni joululahjaksi ostamaani uutta sykemittaria, erittäin loistava edelliseen verrattuna *aplodit*!
- Tänään pääsen hemmottelemaan itseäni ja sen jälkeen tapaamaan kamua *hymy*
- Enää reilu 2,5 työpäivää joululoman alkuun *jiihaa*! JOULU *sydän* (ja joululahjaostoksetkin on jo 98% tehty*joo*)

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

sapeli

Posts: 11,768

#44775 • • sapeli jokukukamikä?
Keskustan S-Marketissa on biohajoavasta muovista tehtyjä hedelmäpusseja! Tämä on todella hyvä juttu, koska nyt kaupassa käynnistä ei tule muuta sekajätettä kuin itse tuotteiden pakkaukset - nyt siis kannattaa alkaa pitämään niitäkin silmällä. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#44776 • • Edited Reivaaja Guest

Replying to päivän :):

sapeli, 16.12.2009 11:56:
Keskustan S-Marketissa on biohajoavasta muovista tehtyjä hedelmäpusseja! Tämä on todella hyvä juttu, koska nyt kaupassa käynnistä ei tule muuta sekajätettä kuin itse tuotteiden pakkaukset - nyt siis kannattaa alkaa pitämään niitäkin silmällä. *joo*



Mutta ne hajotessaan päästää kaasuja. Muovipussiin käytetty öljy jää maahan pitkäksi aikaa, eikä ole tankissa haisemassa. Maissi jne. skeidat nostaa ruuan hintaa ja vie rahat samojen sijoittajien taskuun kuin ennenkin.

http://ordinarywords.com/capandtrade/
sapeli

Posts: 11,768

#44777 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to päivän :):

Reivaaja, 16.12.2009 12:02:
---
sapeli, 16.12.2009 11:56:
Keskustan S-Marketissa on biohajoavasta muovista tehtyjä hedelmäpusseja! Tämä on todella hyvä juttu, koska nyt kaupassa käynnistä ei tule muuta sekajätettä kuin itse tuotteiden pakkaukset - nyt siis kannattaa alkaa pitämään niitäkin silmällä. *joo*
---
Mutta ne hajotessaan päästää kaasuja. Muovipussiin käytetty öljy jää maahan pitkäksi aikaa, eikä ole tankissa haisemassa. Maissi jne. skeidat nostaa ruuan hintaa ja vie rahat samojen sijoittajien taskuun kuin ennenkin.



Hmm, meillä lienee vähän eri näkemykset ja arvovalinnat näiden asioiden suhteen, ja mulle onneksi kelpaa sokea luottamus meidän perheen eko-ekspertin tietoihin. *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#44778 • • Reivaaja Guest

Replying to päivän :):

sapeli, 16.12.2009 12:22:
Hmm, meillä lienee vähän eri näkemykset ja arvovalinnat näiden asioiden suhteen, ja mulle onneksi kelpaa sokea luottamus meidän perheen eko-ekspertin tietoihin. *vink*



Niin, paljuöljyä tuottavat puut ja maissipellot on sisältää kyllä sanat Bio. Luonnon monimuotoisuutta ne eivät sen sijaan aja. Kumpi on smonimuotoisuudelle haitallisempaa. Hyötykasvien rivi-istutukset, vai hitaasti kasvavat myrkkypäästöt? Toki saat ostaa rahoillas niitä biopusseja, kuten minäkin koska niitä on kaikkialla, vaan maailmaa ei niillä pelasteta. Raha siirtyy samalla tavalla harvoille, joka syö moraalia ja aiheuttaa pakkoa, jotta diilit pitää. Lumipallo-efekti tiedossa.

Mitäs mieltä olet sademetsien kaatamisesta?
sapeli

Posts: 11,768

#44779 • • Edited sapeli jokukukamikä?

Replying to päivän :):

Reivaaja, 16.12.2009 12:30:
Mitäs mieltä olet sademetsien kaatamisesta?



"Huono juttu". Sen enempää ei oikeastaan kiinnosta.

Edit: jatketaan tätä sitten off-topikissa, eiks niin?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#44780 • • Aurinkoneiti
Mukava päivä vanhempieni ja siskonpoikani kanssa. *sydän*