Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,594,295 views

Quakey

Posts: 692

#13621 • • Quakey
katti hajotti sit kolmannen kahvikupin. ei sit ymmärrä miten sen sais pysymään poissa tuolta keittiötasoilta.
Dave

Posts: 1,750

#13622 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk

Replying to Mikä ärsyttää?:

katti hajotti sit kolmannen kahvikupin. ei sit ymmärrä miten sen sais pysymään poissa tuolta keittiötasoilta.



Suihkepullosta vettä erinäisiä kertoja ni kyl se alkaa meneen perille mihin saa mennä ja mihin ei.

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

Freja

Posts: 8,775

#13623 • • Edited Freja Sihteeri
Koko saatanan jätehuolto tällä hetkellä!!
Mä en oikeesti kierrätä sen takia, että mun biojätepussi voitais viskata sekajätteisiin, ja huitasta kädellä ilmaan välinpitämättömästi kun asiasta sekajätekuskille mainitsen. Voi vittu kun vituttaa.

Tää koko episodi si viekin erääseen kysymykseen: Mikä jätehuoltoyhtiö se on, kenellä on vihreät jäteautot (ainakin sekajäte), ja kyljessä joku valkoinen kuvio? Ei ollu autossa mitään tekstiä kuitenkaan.
[muoks: kiinteistöyhtiön sivuilta bongasin että jätehuollosta taitaa vastat ytv näiltä osin. En kyl tie kui vanha toikin julkasu oli.]

Mä niiiiiiiiiin en jätä tätä asiaa tähän.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

noena

Posts: 3,138

#13624 • • Edited noena first breath after coma
Oon äärimmäisen kyllästynyt saamaan sähköpostia joka sisältää fraasin "valitettavasti valinta ei tällä kertaa kohdistunut sinuun."
Ja tähän päälle nyt sit ärsyttää ihan saatanasti tää tän hetkinen työpaikka ja yks kolleega ylläripylläri, vittu ku vituttaa *toktok*

--
TwistedLife™ Amusement Park

kinderi

Posts: 1,783

#13625 • • Edited kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Nää ihmeelliset univaikeudet. Väsyttää kyllä ihan pirusti, mutta ootas kun pääsee sänkyyn niin siinä sitä äkkiä huomaa tuijottaneensa seinää 2 tuntia. Eikä nukkumatista näy silti vilaustakaan.

Äkilliset mielialanvaihtelut ärsyttää kans ihan pikkiriikkisen (niinno, kyllä se iskee aina niin että minkä tahansa fiiliksen tilalle hyppää tuttu kyläilijä Paskafiilis), varsinkin kun ne tulee pilaamaan oikeesti kivoja juttuja. Jokseenkin alkaa vanne kiristää.*hmph*

Nii. Että ärsyttää kyllä.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Hendryk

Posts: 510

#13626 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Tämä on oikeastaan myötä-ärsytys, eli tätä ei ole tapahtunut itselle, mutta ei kai se ole kuin ajan kysymys...

Eli yksi kaveri oli sumpilla kahvilassa, ja koska kaupungilla ei ole ylen määrin ilmaisia pyttylöitä, hän päätti tietenkin käyttää lähtiessään kahvilan fasiliteetteja. Systeemi paikassa on sellainen, että kassalta pyydetään poletti jolla ovi sitten aukeaa. Kaverini ei tätä tiennyt ja suuntasi kevein mielin veskiin, josta olikin juuri sopivasti tulossa joku ulos. Ja silloin alkoi taistelu! Tämä ulos tuleva tapaus ei olisi millään suostunut päästämään kaveriani sisään vaan yritti survoa ovea kiinni ja roikkui kahvassa ja työnsi lapaa väliin ja vaikka mitä, ja kun kaverini kuitenkin voitti painimatsin ja nykäisi oven takanaan kiinni, tämä marttyyri huusi kahvilan puolella keuhkojensa koko kapasiteetilla: "TÄMÄ VESSA ON TARKOITETTU KAHVILAN ASIAKKAILLE!!!"

Suomalaisten maanpuolustustahto saattaa olla vähän alamaissa, mutta kahvilayrittäjän vessaa täällä puolustetaan vaikka saappaat jalassa kaatuen.

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

Janisa

Posts: 2,226

#13627 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Replying to Mikä ärsyttää?:

Tämä on oikeastaan myötä-ärsytys, eli tätä ei ole tapahtunut itselle, mutta ei kai se ole kuin ajan kysymys...

Eli yksi kaveri oli sumpilla kahvilassa, ja koska kaupungilla ei ole ylen määrin ilmaisia pyttylöitä, hän päätti tietenkin käyttää lähtiessään kahvilan fasiliteetteja. Systeemi paikassa on sellainen, että kassalta pyydetään poletti jolla ovi sitten aukeaa. Kaverini ei tätä tiennyt ja suuntasi kevein mielin veskiin, josta olikin juuri sopivasti tulossa joku ulos. Ja silloin alkoi taistelu! Tämä ulos tuleva tapaus ei olisi millään suostunut päästämään kaveriani sisään vaan yritti survoa ovea kiinni ja roikkui kahvassa ja työnsi lapaa väliin ja vaikka mitä, ja kun kaverini kuitenkin voitti painimatsin ja nykäisi oven takanaan kiinni, tämä marttyyri huusi kahvilan puolella keuhkojensa koko kapasiteetilla: "TÄMÄ VESSA ON TARKOITETTU KAHVILAN ASIAKKAILLE!!!"

Suomalaisten maanpuolustustahto saattaa olla vähän alamaissa, mutta kahvilayrittäjän vessaa täällä puolustetaan vaikka saappaat jalassa kaatuen.



Joko sun kaveris on mykkä tai tyhmä, mutta eiköhän sekin olis voinu todeta ennen kun edes ryhtyy kädenvääntöön olevansa kahvilan asiakas tälle vessasta tulijalle... *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

inneah

Posts: 704

#13628 • • inneah ...Trust no one...
Miksi rakkaat kanssa autoilijat eivät osaa sitä vilkkua käyttää? mikä helvetti siinä on niin vaikeeta? Ei sitä kukaan muu voi tietää mihin oot kääntymässä jos et sitä jotenkin ilmota. Vittu et ärsyttää, aina ku lähtee liikenteeseen niin vähintään yks tällänen tilanne tulee vastaan.

748451213.jpg

Ja vittu et osaa olla tylsää, siis ei MITÄÄN tekemistä. Tätäkin jatkunut jo jonkin aikaa. Salille ei kehtaa kahta kertaa päivässä mennä, mut ei tunnu olevan muutakaan tekemistä. Ei oo ees mitään epämukavia tehtäviä, esim tiskausta tai siivousta, EI MITÄÄN! Nyt on kyl niin turhautunu olo et ihan vihaks pistää.

Ja Cabin fever 2 on muuten ihan helvetin paska leffa.

--
nahkalakanat

liikkuva muna

Posts: 2,652

#13629 • • Edited liikkuva muna an egg on the move
Oon ilmeisesti tärvänny kuuloni aika hyvin. Voin normivolumeilla hyvin leikata biisistä veks kaikki 12-13khz ylöspäin (FFT:llä) enkä kuule mitään eroo *eiei*

Saa aika kova yli 14khz piippi olla et kuulee.

12 vuotta reivejä ja 8 vuotta soittamista ilman tulppia tehny tehtävänsä.
Avatar
#13630 • • Edited niomic Guest

Replying to Mikä ärsyttää?:


---


Ärsyttää myös Ed Hardy!
Jo sen tyylinen paidan printti saa ihokarvat pystyyn, hyrrrr!
Ed Hardy paitojen pitäjät luulee olevansa cool koska kaikilla muillakin on, mut se tekee niistä just epäcooleja. Ja koska julkkikset käyttää kyseistä merkkiä tekee se tavallisesta kaduntallaajasta muka jotenki spessun kun on pukeutunut Ed Hardyyn päästä varpaisiin.
Tää merkki ja kuosit oli aluksi ihan kivoja, mutta niiden liikakäyttö on pilannut senkin.


---


Ihmiset, jotka pitää tapoutin paitoja, eivätkä edes vapaaottele, tai harrasta mitään lähellekkään sitä ärsyttää vielä enemmän....
Sen takia itse suosinkin KimuraJEAH:ia :D

Ja ne pantteri paidat ed hardyllä on ihan hienoja, jos joskus on niin paljon rahaa, että semmosia vois ostaa voisikin ostaa, mutta kun itse en ole edes varma tuleeko minulle vielä pituuskasvua aion olla ostamatta niitä!



Samalla vois sit varmaan kieltää jengiltä kannattamansa joukkueen pelipaidan tai sponsoripaidan pitämisen kun eivät kerta pelaa. Itse oon seurannut MMA:ta pitkään ja on ollut yks TapOutin paitakin. Eiks enemmän pitäis häiritä jos ois jotain selkeämmin pro-kamaa päällä mutta ei siltikään harrasta mitään. Pitänee alkaa käymään bileissä pitkähihanen rash guard -paita päällä ja clinch gearit jalassa :)

Asiaa voi myös miettiä niin et jos vain harrastajat pitäis TapOutin ja muiden paitoja, ni eipä paljoo näkyis TapOuttia matsaajienkaan paidois, shortseis, lippiksis ja bannereissa ja jäis matsaajilta aika pitkät pennit saamatta.
JiiV3e

Posts: 673

#13631 • • JiiV3e

Replying to Mikä ärsyttää?:


---

---


Ärsyttää myös Ed Hardy!
Jo sen tyylinen paidan printti saa ihokarvat pystyyn, hyrrrr!
Ed Hardy paitojen pitäjät luulee olevansa cool koska kaikilla muillakin on, mut se tekee niistä just epäcooleja. Ja koska julkkikset käyttää kyseistä merkkiä tekee se tavallisesta kaduntallaajasta muka jotenki spessun kun on pukeutunut Ed Hardyyn päästä varpaisiin.
Tää merkki ja kuosit oli aluksi ihan kivoja, mutta niiden liikakäyttö on pilannut senkin.


---


Ihmiset, jotka pitää tapoutin paitoja, eivätkä edes vapaaottele, tai harrasta mitään lähellekkään sitä ärsyttää vielä enemmän....
Sen takia itse suosinkin KimuraJEAH:ia :D

Ja ne pantteri paidat ed hardyllä on ihan hienoja, jos joskus on niin paljon rahaa, että semmosia vois ostaa voisikin ostaa, mutta kun itse en ole edes varma tuleeko minulle vielä pituuskasvua aion olla ostamatta niitä!
---


Samalla vois sit varmaan kieltää jengiltä kannattamansa joukkueen pelipaidan tai sponsoripaidan pitämisen kun eivät kerta pelaa. Itse oon seurannut MMA:ta pitkään ja on ollut yks TapOutin paitakin. Eiks enemmän pitäis häiritä jos ois jotain selkeämmin pro-kamaa päällä mutta ei siltikään harrasta mitään. Pitänee alkaa käymään bileissä pitkähihanen rash guard -paita päällä ja clinch gearit jalassa :)

Asiaa voi myös miettiä niin et jos vain harrastajat pitäis TapOutin ja muiden paitoja, ni eipä paljoo näkyis TapOuttia matsaajienkaan paidois, shortseis, lippiksis ja bannereissa ja jäis matsaajilta aika pitkät pennit saamatta.

niomic

http://shop.tapout.com/?g=1&v=men_t-shirts
Montako signature T:tä tuolla on?
Jokke L

Posts: 1,203

#13632 • • Jokke L [GoodMusic]
laskut on aina niin mukavia. *justjoo*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Avatar
#13633 • • niomic Guest

Replying to Mikä ärsyttää?:


---

---

---


Ärsyttää myös Ed Hardy!
Jo sen tyylinen paidan printti saa ihokarvat pystyyn, hyrrrr!
Ed Hardy paitojen pitäjät luulee olevansa cool koska kaikilla muillakin on, mut se tekee niistä just epäcooleja. Ja koska julkkikset käyttää kyseistä merkkiä tekee se tavallisesta kaduntallaajasta muka jotenki spessun kun on pukeutunut Ed Hardyyn päästä varpaisiin.
Tää merkki ja kuosit oli aluksi ihan kivoja, mutta niiden liikakäyttö on pilannut senkin.


---


Ihmiset, jotka pitää tapoutin paitoja, eivätkä edes vapaaottele, tai harrasta mitään lähellekkään sitä ärsyttää vielä enemmän....
Sen takia itse suosinkin KimuraJEAH:ia :D

Ja ne pantteri paidat ed hardyllä on ihan hienoja, jos joskus on niin paljon rahaa, että semmosia vois ostaa voisikin ostaa, mutta kun itse en ole edes varma tuleeko minulle vielä pituuskasvua aion olla ostamatta niitä!
---


Samalla vois sit varmaan kieltää jengiltä kannattamansa joukkueen pelipaidan tai sponsoripaidan pitämisen kun eivät kerta pelaa. Itse oon seurannut MMA:ta pitkään ja on ollut yks TapOutin paitakin. Eiks enemmän pitäis häiritä jos ois jotain selkeämmin pro-kamaa päällä mutta ei siltikään harrasta mitään. Pitänee alkaa käymään bileissä pitkähihanen rash guard -paita päällä ja clinch gearit jalassa :)

Asiaa voi myös miettiä niin et jos vain harrastajat pitäis TapOutin ja muiden paitoja, ni eipä paljoo näkyis TapOuttia matsaajienkaan paidois, shortseis, lippiksis ja bannereissa ja jäis matsaajilta aika pitkät pennit saamatta.
---

http://shop.tapout.com/?g=1&v=men_t-shirts
Montako signature T:tä tuolla on?



Mitä haet tuolla takaa? Et jos ei oo signature t-shirt, ni sit ei suoraan tue suosikkimatsaajaansa vaikka oikeasti tukeekin välillisesti mikäli on TapOutin tallissa, vai pitääks täs nyt hankkii suoraan paita mis Genki Sudon selän tatska graffana, ni sit on tarpeeks paljo suoraa tukemista (vaikka sekin on erillisen valmistajan paita ja semmosen vois ostaakkin :).
JiiV3e

Posts: 673

#13634 • • Edited JiiV3e

Replying to Mikä ärsyttää?:


---

---

---

---


Ärsyttää myös Ed Hardy!
Jo sen tyylinen paidan printti saa ihokarvat pystyyn, hyrrrr!
Ed Hardy paitojen pitäjät luulee olevansa cool koska kaikilla muillakin on, mut se tekee niistä just epäcooleja. Ja koska julkkikset käyttää kyseistä merkkiä tekee se tavallisesta kaduntallaajasta muka jotenki spessun kun on pukeutunut Ed Hardyyn päästä varpaisiin.
Tää merkki ja kuosit oli aluksi ihan kivoja, mutta niiden liikakäyttö on pilannut senkin.


---


Ihmiset, jotka pitää tapoutin paitoja, eivätkä edes vapaaottele, tai harrasta mitään lähellekkään sitä ärsyttää vielä enemmän....
Sen takia itse suosinkin KimuraJEAH:ia :D

Ja ne pantteri paidat ed hardyllä on ihan hienoja, jos joskus on niin paljon rahaa, että semmosia vois ostaa voisikin ostaa, mutta kun itse en ole edes varma tuleeko minulle vielä pituuskasvua aion olla ostamatta niitä!
---


Samalla vois sit varmaan kieltää jengiltä kannattamansa joukkueen pelipaidan tai sponsoripaidan pitämisen kun eivät kerta pelaa. Itse oon seurannut MMA:ta pitkään ja on ollut yks TapOutin paitakin. Eiks enemmän pitäis häiritä jos ois jotain selkeämmin pro-kamaa päällä mutta ei siltikään harrasta mitään. Pitänee alkaa käymään bileissä pitkähihanen rash guard -paita päällä ja clinch gearit jalassa :)

Asiaa voi myös miettiä niin et jos vain harrastajat pitäis TapOutin ja muiden paitoja, ni eipä paljoo näkyis TapOuttia matsaajienkaan paidois, shortseis, lippiksis ja bannereissa ja jäis matsaajilta aika pitkät pennit saamatta.
---

http://shop.tapout.com/?g=1&v=men_t-shirts
Montako signature T:tä tuolla on?
---


Mitä haet tuolla takaa? Et jos ei oo signature t-shirt, ni sit ei suoraan tue suosikkimatsaajaansa vaikka oikeasti tukeekin välillisesti mikäli on TapOutin tallissa, vai pitääks täs nyt hankkii suoraan paita mis Genki Sudon selän tatska graffana, ni sit on tarpeeks paljo suoraa tukemista (vaikka sekin on erillisen valmistajan paita ja semmosen vois ostaakkin :).

niomic

Edit: siltikkiin ärsyttää, kun joku käyttää niitä, jos ihminen ei tiedä mitään vapaaottelusta tai kamppailulajeista...
selvensinkö tuo?
Hendryk

Posts: 510

#13635 • • Hendryk Sen verran, että sapiens

Replying to Mikä ärsyttää?:


---
Tämä on oikeastaan myötä-ärsytys, eli tätä ei ole tapahtunut itselle, mutta ei kai se ole kuin ajan kysymys...

Eli yksi kaveri oli sumpilla kahvilassa, ja koska kaupungilla ei ole ylen määrin ilmaisia pyttylöitä, hän päätti tietenkin käyttää lähtiessään kahvilan fasiliteetteja. Systeemi paikassa on sellainen, että kassalta pyydetään poletti jolla ovi sitten aukeaa. Kaverini ei tätä tiennyt ja suuntasi kevein mielin veskiin, josta olikin juuri sopivasti tulossa joku ulos. Ja silloin alkoi taistelu! Tämä ulos tuleva tapaus ei olisi millään suostunut päästämään kaveriani sisään vaan yritti survoa ovea kiinni ja roikkui kahvassa ja työnsi lapaa väliin ja vaikka mitä, ja kun kaverini kuitenkin voitti painimatsin ja nykäisi oven takanaan kiinni, tämä marttyyri huusi kahvilan puolella keuhkojensa koko kapasiteetilla: "TÄMÄ VESSA ON TARKOITETTU KAHVILAN ASIAKKAILLE!!!"

Suomalaisten maanpuolustustahto saattaa olla vähän alamaissa, mutta kahvilayrittäjän vessaa täällä puolustetaan vaikka saappaat jalassa kaatuen.
---


Joko sun kaveris on mykkä tai tyhmä, mutta eiköhän sekin olis voinu todeta ennen kun edes ryhtyy kädenvääntöön olevansa kahvilan asiakas tälle vessasta tulijalle... *vink*



EI!!! Minun filmaattinen kaverini oli fiksu. Missään vaiheessa tämä jurpo vessapoliisi ei vilauttanut hänelle virallista virkamerkkiään - mikä velvollisuus minun ystävälläni oli siis selittää hänelle syytään mennä vessaan? "Nyt olisi kuule kuukautiset, lapsi, ripuli, yrjö, masennus ja peruspissi tulossa yhtä aikaa, kai minä saan sisäistyä pytylle, oi mahtava toteemi? Voin ottaa valokuvia todisteeksi, ja tulostaa ne kolmena kappaleena omaan laskuuni." Haloo, tässä tämän surkuhupaisan tarinan pointti juuri oli.

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

Oj

Posts: 1,349

#13636 • • Oj Keep it FILTHY
Kun Turussa ei oo koskaan mitää HARD bileitä.. *dissaa*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

pirpeli

Posts: 5,533

#13637 • • pirpeli
Miehet, ja minä itse.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

sts

Posts: 7,969

#13638 • • sts Sama pyynti aitta!
Ihmiset jotka eivät osaa katsoa liikennevaloja ja vetävät punasia päin suoraan kylkeen niin auto menee lunariin.
Avatar
#13639 • • Krankkenhakken Guest
ELÄMÄ!
UnityF

Posts: 15,721

#13640 • • UnityF joo just se
Elämä. prkl epäreilu elämä. Hetken luulin jo et elämä alkaa sujuu paremmin mut eihän se voi olla mahdollista kun musta on kyse. Lisää paskaa vain niskaan kiitos, kyl mää jaksan. PRKL.
Jos vaikka menisin nukkuu ja heräisin joskus 100v päästä. *igor*