irc

158 posts, 8 pages, 71,543 views

Avatar
#41 • • sl0t Guest
iRC:ssä tulee vietettyy aikaa jonku verran *hmph* ehkä
hiukan liikaakin *igor*

No mutta siellä Qnetissä mä hengaan ja mut sielt saa kiinni jos kiinnostaa *plur**plur*
Avatar
#42 • • Carppis Guest
Joskus pari vuotta sitten aloitin irkkaamisen... olin veljeni luona käymässä ja hän sai mielestään loistavan idean laittaa mut juttelemaan irc-kamuilleen. Taisi sen jälkeen katua tekoa, koska kävin sitten aika usein viikonloppuisin irkkailemassa hänen luonaan, kunnes sain oman nettiyhteyden. *nauraa*

Nyt on alkuaikojen addiktio onneksi hiipunut ja irkkailen lähinnä muutamalla pienellä kanavalla Qnetissä. Pienimuotoinen miittikin tuli aikoinaan järjestettyä, joten osaan porukasta olen sitä kautta tutustunut irl, mikä on ollut kiva tapa saada uusia kavereita. *joo*
keisha

Posts: 1,394

#43 • • keisha bullet with butterfly wings
kei:

joskus käyny kokeilee. mulla on tapana kehittää addiktioita näihin juttuihin joten ei oikein tohdi päästää mopoa karkaamaan(mm. tuijotin maikkarin tekstitvtsättiä, en sentää tuhlannu rahojani tekstailemalla sinne). ehkä sit joskus kun mullakin on kiinteä nettiyhteys. *haaveilee*


dodii, nyt mulla on kiinteä netti. mut tää on täysin kohtuuden rajoissa. rite?*häh*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Eelii

Posts: 4

#44 • • Eelii
Ilman IRC:iä ei olisi oikeaa elämää. Se on vähänniinkuin ilman pahaa ei olisi hyvää, eli kaikki te ihmiset jotka vietätte sitä "normaalia" elämäänne, saatte kiittää siitä meitä irkkaajia.

There is no life like nolife!

--
2=1, mutta 1+2=3

Ozie

Posts: 1,389

#45 • • Ozie
Alotin joskus vuonna miekka ja kivi. Jossain välissä oli aika ...addiktio. Nykyään lähinnä kun oon himassa, eikä oo mitään muuta tekemistä ja varsinki viikonloppusin ku pitää suunnitella ohjelmaa frendien kanssa. About kaikki parhaat frendit (tuntenu 90% eka irl) samalla kanavalla jossa aina säädetään. Puhelinlaskut on kyl ainaki laskenu ku saa kerrallaan sovittuu 10 ihmisen kans jutut eikä tarvii jokaiselle soitella erikseen. Nykyään pyörin lähinnä kanavilla #fi-leet, #fi-rave, #platinum.ac, #suomi ja #trance.fi
Avatar
#46 • • wesqu Guest
Joo irkki on auki kotona 24/7 ja sitten koulussa tunneillakin kun on niin tylsää niin tulee harrastettua *hymy*.
Irkkausta on tuota tuota... kyllä muutama vuos tullut harrastettua enemmän tai vähemmän. Niin ja onhan sitä tullu tutksi kaikkia mukavia ihmisiäkin *sydän*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#47 • • Lost-Soul los pallos
joo, duunissa sen pitäis olla auki... mut kuitenkin joskus se tyssää siihen et palomuurit hyppii vähän enemmänkin nokille... Kotona sit yleensä on irci auki silloin kun kone on auki (mut toi ei oo ihan aina)... Tuohan tuo irci ihan mukavaa piristystä duunipäivään...*igor*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Avatar
#48 • • emppu Guest
kylhä sitä tulee irkattuu päivittäin. Töistä ja kitusist*nauru*.....jää koukkuun muuten aika hyvin. Sit ku masina on viel pääl 24/7 ni ei helpota yhtää... Mut hei Who cares*dissaa*
Roger Roger

Posts: 3,372

#49 • • Roger Roger Kentti
Vähän aikaa sitten ircailin päivittäin. Nyt se on jäänyt vähemmälle, kun ei ole omaa konettakaan. Pyörähdän silloin tällöin klubbarin chatissä, en enää muualla juuri lainkaan.

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

nomic

Posts: 4,120

#50 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
yleensä vakoilen ihmisiä sekä muitakin näillä kannuilla:

#HC-RECORDS
#mikkola
#erä
#korso

no yleensä irccailen aina vaan kun on mahdollista ja
ei tarvitse etsiä ystäviä kun kaikki etsii minua*justjoo*
no ei kyl oon löytäny sieltä hyvii olentoja ystävikseni

aloitin irckaamisen joskus vuos sitten kai
tai silloin pääsin sähläämään ircin kanaville kavereitten kautta
mutta ite oon omistanu ircin n.puolisen vuotta*purr*
Avatar
#51 • • pia^^ Guest
Koht tulee vast vuos täytee... enne irkkasin enämmä mutt nyt ku koton ei oo konetta ja nettiyhteyt tulee irkattuu vaa ku oon äitin luon käymäss *nauru* .

Kannut on jotain kaveri porukasta koulun kannuu... klubitukseen en oo viel uskaltanu... sen verra ujo tyttö taidan olla *iihhih*
DagO

Posts: 1,066

#52 • • DagO häröö
linkki
tuossa teille naurettavaa irc jutista. oon varmaan jo lukenu noita pari tuntii ja vieläki repeilee!!!!!
*hih*
K

Posts: 511

#53 • • K

DagO:
linkki
tuossa teille naurettavaa irc jutista. oon varmaan jo lukenu noita pari tuntii ja vieläki repeilee!!!!!
*hih*



Haha.. Hei kamoon, ei tollasta keskellä yötä, pitäs mennä nukkuunki..
Optik

Posts: 1,691

#54 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Jep, kyllä irkkaan

Ekoja kertoja joskus aikoinaan vuoden '93 ircin vastineella, eli amigalla+2400bps modeemilla eri purkeissa, myöhemmin joskus 95-96 satunnaisesti hengasin eri kanavilla.. eli joku 12 vuotta on tullut vietettyä virtuaalisena alter-egona tietoverkoissa..

Kanavia missä idlaan tehokkaasti nykyään ovat

#amigafin
#bodymodifications.net
#C-64
#clubsäde
#HardNRG.fi
#klubitus
#mikkeli
#mikkeli.fi
#shaved_genitals
#starwreck
#suomiscene

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Avatar
#55 • • ALIEN Guest

misjah:
mä en irkkaile..



yrmet vaa!
Avatar
#56 • • ALIEN Guest
#perseestäsuuhunpanot
#minustatuleeisonajapaninkeisari
#ostinnuorenpojanjotapaninjapetyinkoskaseolikintyttö
#enikinäirssailemuttamielitekisi
#munalaulaajakovaa
-P

Posts: 4,972

#57 • • -P

milla:
irkkaatko? millä kanavilla? kauan oot irkannu? kuinka paljon irkkaat? ootko löytäny kavereita sitä kautta?

ite joo sillon ku töissä on tylsää tai oon käymäs porukoilla, tai jollain kenellä kone on.. ja niin kauan kun vaan muu päivänohjelma sallii.. tai vähän ylikin;)

yleensä kanavilla #platinum.ac #klubitus # käläkälä*sydän*

ööm.. kesällä varmaan eksyin ekan kerran irkkiin.. tai sillon ku se tuli tähän klubitukseen.

oon tutustunut kyllä sitä kauttaa moniin ihmisiin.. ja ihaniin*sydän*



irssaan toki, aika pahaks tavaks on jo kehittynyt kun pitää päästä irkkiiin joka perkeleen paikasta että pääsis jauhaamaan =D. ja olen irkannut vuodesta '98 tai '99.. en muista nyt kumpi. irkkaan liikaa. ja kyllähän sitä on ”muutama” kaveri tullut..

kanavat: #mr_happysmile, #entropy, #fi-rave, #insane~asylum, #klubitus, #platinum.ac, #shangri-la.superground ja #trollpower

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

lohikarme

Posts: 1,730

#58 • • lohikarme RitariVittupää
Irc aina kun mahollista *hymy*

#hardNRG.fi ja #klubitus sekä #napatuning

Paaaaaaljon kivoja ystäviä tullut irkin kautta *hali* *jiihaa*

[muokattu 8.4.2004 08:37]

--
Qualis artifex pereo

merqus

Posts: 1,010

#59 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Irkkiin eksyin ensimmäistä kertaa n. -97, mutta siitä meni jokunen vuos ennen kuin toiminta muuttui aktiiviseksi. Sitä se onkin ollut sitten siitä lähtien *vink* Homma lähti #sunchatistä ja levinnyt sitten mm. #napatuning, #lesbianteenslutsnudeintheforestwithdonkeys (kanava on valitettavasti hiljentynyt ajan mittaan), #klubitus, #tanskandoggi ja #vuolu.
Kaveripiiri on huomattavasti laajentunut tämän johdosta ja tuttuja löytyykin nykyisin ympäri Suomea. Seuraavaksi pitäisi kai panostaa noihin ulkomaansuhteisiin *iloinen*
DiamonDie

Posts: 676

#60 • • DiamonDie mediahippi
Kohta seitsemän vuotta olen ircannut (viimeiset pari vuotta en ole paljoa muuta tehnytkään) ja kanavia on reilu 15, mutta millään klubitusaiheisilla kanavilla en kyllä hengaa. Kanavat löytää IRC-galleriasta jos oikeasti kiinnostaa.