pyöriipyörii.. ottakaa joku se pois!!

504 posts, 26 pages, 151,957 views

ChocoCat*

Posts: 690

#201 • • ChocoCat* Prinsessa
*nuotti**nuotti* UuuuuuOiii, mai poi LOLLIPOP...*nuotti*(tittiDiDiDii*joo**nuotti*)
..onni kauan kestää, ei voi kukaan estää..Syömmein kertoi niin...*nuotti*
On onni On Onni on onni täää-ää muuta toivo en laisin,.....*nuotti*

---Se TV-mainos.. ja entäs sitten kun se tulee taas telkusta.. Siinä on PAKKO laulaa mukana..*iloinen*

--
Kukas kissan hännän nostais ellei kissa itse..

Hansu

Posts: 481

#202 • • Hansu

climate:
Horror: Mitä kuuluu Marja-Leena? Vieläkö sun ihanteena on Beatles ja sit jonkun jampan nimi?


George Harrison - R.I.P.
Rocka

Posts: 150

#203 • • Rocka
matkustan ympäri maaiilmaa, laukussa leipää ja piimää vaan...

jooo ja sit tää: Hei voitsä lopettaaa-.aaa-aaa mä en jaksa kuunnella sun blaablaa blaa...

[muokattu 3.3.2004 09:34]
typ0

Posts: 1,892

#204 • • typ0 syntax error
aaaaaargh... robbie williamsin james bond biisi on mun paassa ja mulla hajoo paaaa aaaaargh

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

fosforic

Posts: 120

#205 • • fosforic
Headhuntersin tunnari!!! Voi p***kele sentään..meni halu totaalisesti kattoo sitä kun joka
minuutin välein..tuli sitä biisii...arghhhhh..

--
reality sucks!

hSU

Posts: 23

#206 • • hSU ...
Ihan itseäkin järkyttää, mutta Britney Spearsin Toxic veivaa päässä uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja... pitää varmaan soittaa tuota repeatilla jos liiallinen kuuntelu vaikka auttais päinvastaisesti *justjoo*
MaSari

Posts: 1,986

#207 • • MaSari space jammer

hSU:
Ihan itseäkin järkyttää, mutta Britney Spearsin Toxic veivaa päässä uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja... pitää varmaan soittaa tuota repeatilla jos liiallinen kuuntelu vaikka auttais päinvastaisesti *justjoo*



Se on ihan kauhee renkutus *kivatsulle* on kyllä lähellä ettei pinna pala kun kuulee sitä jostain

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Avatar
#209 • • jesus Guest

MaSari:
---
hSU:
Ihan itseäkin järkyttää, mutta Britney Spearsin Toxic veivaa päässä uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja... pitää varmaan soittaa tuota repeatilla jos liiallinen kuuntelu vaikka auttais päinvastaisesti *justjoo*

---


Se on ihan kauhee renkutus *kivatsulle* on kyllä lähellä ettei pinna pala kun kuulee sitä jostain



Mikä siinä onkaan, että vain huonot/ärsyttävät biisit jää junnaamaan päähän?
Fresia

Posts: 764

#210 • • Fresia vähän outo
Mikään ei oo välillä rasittavampaa kuin yhden englantilaisen lastenohjelman sellaset ”super map” tai ”bag bag” laulut... taas ne soi päässä eikä ne mee pois *hmph*....en oo kuullu niitä pian vuoteen, miten voin muistaa noin tyhmiä lauluja !!?? *ding*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Avatar
#211 • • jesus Guest

Fresia:
.en oo kuullu niitä pian vuoteen, miten voin muistaa noin tyhmiä lauluja !!?? *ding*



Sama vika! Joskus saattaa pyöriä biisit, joita on kuullut joskus lapsena viimeks.
<><

Posts: 227

#212 • • <>< ¤blub¤
kaikest ärsyttävintä on kyl ku pyörii semmonen biisi mitä ei ees osaa/osaa vaan jonku osan siitä!*piru*

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#213 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
ei muumitaloa lukita yöksi.... EEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!! ´´ EI SE MEE KOSKAAN POIS!!!! *kivatsulle*

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

Lana83

Posts: 95

#214 • • Lana83
Minä lennän, polskin ja uin.... *jiihaa*
stimbeh

Posts: 400

#215 • • stimbeh Moriheimoreilee.

Lana83:
Minä lennän, polskin ja uin.... *jiihaa*



Sanon sulle kvaak, ystävälle kvaak. Kvaak sanon teille kaikille. Ja jos minua huvittaa, lähden merelle tai viidakkoooooon seikkailemaan! *jiihaa*

[muokattu 21.4.2004 22:49]

--
Flow with the go.

Lana83

Posts: 95

#216 • • Lana83
mulla varmaan pyörii toi vielä huomenna päässä just sillon kun pitäs miettiä koe vastauksia...
Avatar
#217 • • astaroth Guest
Postin tuo, postin tuo, postin tuo Pat jokaisen luo... Pate sekä kissa, heti huomenissa, tyhjentävät postilaatikon...*jiihaa*
Saara

Posts: 1,954

#218 • • Saara #2970

Astaroth:
Postin tuo, postin tuo, postin tuo Pat jokaisen luo... Pate sekä kissa, heti huomenissa, tyhjentävät postilaatikon...*jiihaa*



Postman Pat postman Pat postman Pat and his black'n'white cat.........

Hitto tota tule pakkokatottuu pienenä, huomaa mitä se on tehny mulle...... *igor*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#219 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Iki ihana Idolsimme Antti Tuiskun iki ihana biisi, ”Hei, hei Mikö sulla on?”!! Joka kerta kun kuulen sen radiosta se jää soimaan päähäni vähintäänkin päiväksi..*eiei* Ja pahinta on että tämän biisin kuulee useita kertoja päivässä..Radiot pannaan!!! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#220 • • astaroth Guest
Olen omena, olen omena, olen pyöreä omena...!*jiihaa*